کارت ویزیت لمینت استخوانی برجسته
  • 06 اکتبر 2017
  • 402 بازدید
  • کد محصول 65
  • امتیاز 4.14

    حراج
    ۵۰ %

    مدیریت سایت 18 محصول در کتابفروشی آنلاین پرند بــــوک دارد. آرشیو محصولات

    مشخصات محصول

    حجم هر کارت : ۵۰۰ کیلو بایت
    تعداد در هر سری : ۱۰۰۰ عدد
    وزن بسته بندی : ۲۰ مگابایت
    ابعاد قبل از برش : ۶*۹ سانتیمتر
    ضخامت : ۷۲۰ میکرون
    نوع زینک : CTP
    نوع چاپ : چهار رنگ همزمان
    ۶۰۰ تومان
    18 فروش

    این تراکت‌ یک رو یا دو رو و بدون تا می باشد که بزرگترین سایز تراکت موجود می باشد. این سایز تراکت مناسب برای چاپ نقشه و یا طرحهای گسترده است.

    نکاتی برای طراحی بهتر تراکت A3

    کاغذهای پیشنهادی ما برای تراکت، A3 گلاسه 135 گرم است که اگر بهترین کیفیت در زمان چاپ را می خواهید بهترین انتخاب ممکن است، کاغذ پیشنهادی بعدی گلاسه 100 گرم است که تفاوت آن با کاغذ گلاسه 135 گرم وزن کمتر آن است.
    با انتخاب تیراژ بالاتر قیمت تمام شده چاپ هر تراکت برای شما کاهش میابد و شما می توانید صرفه جویی قابل ملاحضه ای در هزینه های چاپی تراکت خود بکنید.

    • طراحی گرافیک اختصاصی
    • سیستم مدیریت محتوا محبوب وردپرس
    • سیستم مدیریت دانلود در ازای پرداخت
    • بدون خطا در کدنویسی برای افزایش سئو سایت
    • آخرین متد کدنویسی

    توصیه می‌کنیم برای این که تراکت/فلایر شما در چاپ، دچار افت کیفیت نشود، حتما نکات و رویه‌های طراحی زیر را مرور نموده و آن‌ها را در طراحی خود بکار بگیرید. تراکت/فلایر خود را در یکی از اندازه‌های زیر طراحی کنید، همچنین برای انجام این کار می‌توانید قالب‌های آماده شده تراکت/فلایر را از سایت ما دانلود کرده (در فرمت‌های PSD, Ai, CDR) و آن را مبنای طراحی خود قرار دهید.

    کارت ویزیت لمینت استخوانی برجسته یکی از محصولات چاپی با کیفیت گروه لمینت است که تصاویر و طرح مورد نظر را در قالب ابعادی مناسب، نمایش می دهد و به چاپ می رساند. همچنین کنار هم قرار گرفتن قسمت های مات و براق با کیفیتی بالا، این کارت را تبدیل به انتخابی مناسب کرده است. این امکان با تغییراتی در طراحی و مراحل چاپ لمینت قابل دست یابی است. برجسته و براق کردن قسمت هایی از نوشته یا طرح، ظاهری چشم نواز و زیبا به محصول چاپی می دهد و موجب جذابیت نکات مهم چاپ شده روی کارت ویزیت می شود و به شما کمک می کند تا تصاویر و رنگ ها، با کیفیت بالاتری به چاپ برسند. مهم تر از همه اینکه انتخاب این قسمت ها بر عهده خود مشتری است. در کارت های ویزیت معمولا لوگو یا آدرس سایت و آیتم های مهم دیگر به منظور جلب توجه مخاطب برجسته می شوند. این محصول از نظر فنی، مشخصات تقریبا یکسانی با نمونه قدرتمند خود یعنی کارت ویزیت لمینت دارد. به نحوی که ابعاد لمینت، جنس روکش، گرماژ مقوا و گوشه های گرد را در کنار امکان برجسته شدن برخی از قسمت ها حفظ کرده است. تنها تفاوت این کارت ضخامت بالای آن است که همین امر موجب زیبایی آن شده. وجود روکش لمینت بر روی گلاسه 300 گرمی برای این محصول، روکشی قدرتمند محسوب می شود و هرگونه نگرانی در مورد کیفیت این کارت ویزیت را از بین می برد.

    برای طراحی کارت ویزیت لمینت برجسته علاوه بر رعایت نکات فنی چاپ در طراحی و نکات طراحی کارت ویزیت به موارد زیر توجه فرمائید:

        1. فاصله نوشته ها، آرم و موضوعات مهم از کنار کارت حداقل 5 میلیمتر فاصله داشته باشد.
        2. رنگهای تیره به خصوص رنگ مشکی از کیفیت کمتری نسبت به دیگر رنگها برخوردار است.

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    محصولات مشابه
    برو بالا